N-am sa-l uit pe Robert Nita

Robert Nita

E un pitic de doar 1.71m si 67 de kg, are 31 de ani si un trecut frumos in spate. Este vorba despre Robert Nita, sau „Golden Boy”, cum era denumit in perioada de varf a carierei. A jucat 4 ani pentru Rapid – 2000-2005 , timp in care a cucerit publicul cu vivacitatea si daruirea sa. Acum, la 31 de ani, isi continua cariera fotbalistica, semnand recent un contract de antrenor-jucator cu echipa din liga a 3-a, Rocar. Desi plecarea sa din Giulesti nu s-a produs pe cale amiabila, Nita nu a uitat perioada petrecuta la Rapid, declarand ca „Rapid este cel mai important club din cariera mea, aici am atins apogeul pe plan profesional!”. A inscris pentru Rapid 19 goluri, punand umarul serios la titlul castigat in 2003.

Microbistii si-l amintesc pe Robert Nita drept „piticul care a ingenuncheat Dinamo”, pe vremea cand evolua la Foresta.

„Am reuşit mereu să joc bine împotriva „cîinilor”, fie că am fost la Rapid sau Foresta. Am reuşit să marchez împotriva lui Dinamo la aproape fiecare întîlnire împotriva lor şi probabil de aceea lumea m-a perceput ca fiind anti-dinamovist” – Robert Nita

„Sunt bun, dar nu ma vede nimeni” – declara Robert Nita, la 31 de ani, dupa semnarea contractului cu Rocar

5 comentarii »

  1. R0b3rt0 said

    tare rau meciul asta….imi placea de Robert Nita cum juca….pacat k nu a fost mai norocos in cariera.
    Nu stiam k v-a antrena pe Rocar …apropo ..mi se pare k e liga a 3`a de la noi Rocarul ….oricum ..sper k macar acolo sa aiba noroc.

  2. codrinmc said

    Da, aveai dreptate… Rocar e in liga a 3a. Am corectat. Mersi mult

  3. Adi said

    O mica rectificare.Nu stiu daca a declarat asta acum la 31 de ani, dar stiu sigur ca inainte cand inscria cate un gol, isi ridica tricoul de joc si de sub acesta se ivea un altul pe care era scris mesajul „Sunt bun, dar nu ma vede nimeni”. 😛

  4. codrinmc said

    Nu stiam chestia cu ridicarea tricoului:) insa stiu ca declaratia a dat-o si dupa instalarea ca antrenor-jucator la Rocar

  5. masyu said

    Dinamo – Foresta era pe acasa tv:))

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un răspuns

